Nori numesti svorio? Pamėgink persirengti

Kristina atsikratė net 22 kilogramų

Kristina atsikratė net 22 kilogramų, svorio metimą pradėjusi nuo keleto itin paprastų žingsnių:
  • Nereikia savęs riboti, kad pasiektumėte didelių rezultatų
  • Koncentruokitės į mažus tikslus, kuriuos lengva įveikti kasdien
  • Pradėkite nuo persirengimo! Maratonas ir intensyvios treniruotės palauks.
Nuo sausio iki rugsėjo ji numetė 22 kilogramus, iš pradžių paprasčiausiai sekdama tai, ką valgo (tiesa, ji pernelyg saves neribojo ir saldumynų pomėgio visiškai neatsisakė), treniravosi tik du kartus per savaitę, o laisvomis nuo sporto dienomis eidavo vakarais pasivaikščioti.

Tai kaip gi ji atsikratė tų kilogramų?

Pirmas dalykas, kurį ji padarė, tai maksimaliai supaprastino svorio metimo procesą, dėmesį sutelkdama į mažus dalykus, kuriuos nesunkiai galėjo daryti kasdien. Tai leido jai išvengti streso dėl pernelyg staigių pokyčių ir suteikė entuziazmo toliau tikslingai mesti svorį. Per dažnai žmonės susikoncentruoja į galutinį sau iškeltą tikslą, kuriam pasiekti reikia daug laiko, pamiršdami save motyvuoti kasdienėmis smulkmenomis. Kad kelionė link trokštamo svorio būtų sėkminga – reikia susitelkti į čia ir dabar. Turite atrasti vieną dalyką, kurį darysite kasdien ir tai kasdien tui padėti eiti tikslo link.

Pradėkite nuo persirengimo!

Kol kas nesiregistruokite maratonui ir nepirkite sporto klubo abonemento dviems metams į priekį. Daugumai pažįstama situacija, kai grįžus namo po sunkios dienos, nors ir pažadėjote sau pasportuoti, bet ataskaitos, skambučiai, susitikimai ir ginčai su viršininku nepaliko jėgų treniruotei.   Išsikelkite sau šiek tiek mažesnius tikslus. Kelnes ir švarką pakeiskite sportiniu kostiumu. Nors su aukštakulniais atrodote grakščiau, bet sportbačiai – žymiai praktiškiau. Garantuoju, kad su sportine apranga jausitės žymiai labiau motyvuota sportui!   Intensyvi valandos treniruotė atrodo varginantis ar net atgrasus užsiemimas? Tiesiog išeikite pasivaikščioti. Nekelkite sau konkretaus didelio tikslo. Tiesiog išeikite pro duris. Dabar, kai jau esate lauke – nueikite pažiūrėti, kas vyksta gretimoje gatvėje. Tada tiesiog padarykite dar keletą posūkių ir grįžkite namo.   Na štai. Ką tik šiek tiek pasimankštinote ir žengėte nedidelį žingsnį link galutinio tikslo. Bet tai dar ne viskas.   Tas nedidelis pirmas žingsnis jums suteikė pagreičio, o svarbiausia – JŪS ĮVYKDĖTE IŠŠŪKĮ! Nors iššūkis ir nedidelis, bet galite jaustis nuveikusi didelį darbą. Rytoj tas pats maršrutas, garantuotai, bus nebeįdomus ir norėsite jį prailginti. Atsibodus ir ilgesniam maršrutui, galbūt jau jausitės pakankamai drąsiai, kad nueitumėte į sporto klubą? Nereikia nieko drastiško… Tik keletas pratimų. Kitos treniruotės metu pridėsite dar vieną pratimą ir net nepastebėsite kaip sparčiai progresuojate. Po to ir trenerio sudaryta treniruotė nebeatrodys tokia baisi.   Štai kaip įgyvendinami tikslai! Kaip sakė senovės Kinijos filosofas Laodzi: „Tūkstančio mylių kelionė prasideda nuo pirmo žingsnio“.