Lilija Kurnosova-Fitnessmummy
Vilnius

Kur aš dirbu:

  • Žemaitės g. 9A, Vilnius 03119, Lietuva

Mano specializacija

Fitness & co, Running

Working hours:

06:00-21:00

Mano specializacija

Fitness & co, Running

Working hours:

06:00-21:00

About me

Lilija - Trenere Fitnessmummy - kas ji tokia? Papasakosiu daugiau apie save. Esu trenerė ir mama. Fitness mummy esu ne todėl, kad treniruoju tik mamas ar vaikus. Tiesiog savo veiklą pradėjau nuo savęs. Pirmas mano klientas buvau aš pati po gimdymo. Visą gyvenimą sportavau, bet niekada neprižiūrėjau normaliai šio proceso. Sportas buvo tiesiog energijos išliejimas kažkur, o ne bandymas padailinti figūrą. Apie maistą net nešneku... Nėštumo metu priaugau labai daug svorio. Ir kai gimė mano dukrytė Liza, tada prasidėjo fitness mummy kelionė. Pradejau domėtis, ieškoti, mokytis. Viską bandžiau pati: dietas, sporto programas, masės metimą, raumenų auginimą, ryškinimąsi. Sukūriau Fitness Mummy fb grupę, kuri didėjo dienom ir šiuo metu šią grupę sudaro virš 13 tūkst. narių. O aš pati tapau apsėsta sporto ir sveikos gyvensenos. Pradėjau padėti kitiems žmonėms su sportu ir mityba, vesti konsultacijas apie sveiką gyvenimo būdą. Taip atsirado Trenere Fitnessmummy. Todėl kviečiu visus, ne tik mamas ir ne tik moteris, bet iš vyrus pasinaudoti mano paslaugom sudarant mitybos planus, treniruočių planus, planus sportuoti individualiai, namuose, grupinėse trenituotėse. Taip pat konsultuotis visais sveiko gyvenimo būdo klausimais. Aš tikiu, kad man padedant, kiekvienas gali pasiekti savo tikslus! Aš galiu būti tavo trenerė KĄ SIŪLAU KLIENTUI: Nuolatinę pagalbą, bei priežiūrą siekant ir įgyvendinant užsibrėžtus tikslus. Perteikti žinias, kurias sukaupiau treniruodamasis salėje, bei domėdamasis ir skaitydamas literatūrą, susijusią su sportinę, mitybos ir treniruočių veikla. TRENIRUOTĖS: Asmeninės treniruotės; Treniruotės su svoriais (salėje); Treniruotės lauke / namie; Treniruotės su TRX diržais. TRENIRUOČIŲ PLANAI: Treniruočių planų sudarymas atsižvelgiant į numatomus tikslus. KŪNO SUDĖTIES ANALIZĖ: Kūno kompozicijos įvertinimas ir stebėjimas (riebalų kiekio, apimčių matavimas), lankstumo įvertinimas. MITYBA: Konsultacijos mitybos ir papildų klausimais. Planų sudarymas. RAUMENŲ TEMPIMO PRATIMAI: Statinis, dinaminis tempimas. Jūsų Lilija-Trenere Fitnessmummy! Aš galiu būti tavo trenerė

Nuotraukų galerija: