Lina Kreivėnaitė
Kaunas
Prieš 1 m.
20€
12€

Adresas:

  • J. Basanavičiaus al. 43b, Kaunas 50248, Lietuva

Patirtis

1-3 metai

Mano sritys

Fitnesas & co, Žiemos sportas,

Išsilavinimas

Biologijos krypties mokslų daktaras, PhD.

Mano specializacijos

Svorio metimas, Branduolys ir balansas, Kardio treniruotės, Laikysena, Sveikatingumas, Streso mažinimas, Funkcinės treniruotės, Traumų prevencija, Reabilitacija po traumos, Kūno stabilizavimas

Kalbos:

Lietuvių, Rusų, Anglų

Mano aprašymas

Esu dr. Lina Kreivėnaitė - Biomedicinos mokslų daktarė. Daugiakartinė Lietuvos lygumų slidinėjimo ir biatlono čempionė. Lietuvos MTB dviračių maratono taurių dalyvė bei prizininkė. Begalo mėgstanti pliažo tinkliní, žiemos sportą, kai kurias extremalias sporto šakas bei motociklus

Mano treniravimo filosofija:
Pirmiausia žmogaus kūnas turi būti sveikas – ir tik tuomet jis bus funkcionalus ir gražus. Mažėjantis fizinis aktyvumas bei darbas reikalaujantis besikartojančių raumens judesių ar ilgalaikės nenatūralios pozicijos išlaikymo, padidina riziką patirti nuovargį ar net traumas kasdieninėje veikloje bei dirbant. Šiuo metu vyraujantis „gražaus kūno“ kultas neretai žmones priverčia imtis drastiškų priemonių svorio mažinimui, kúno linijų tobulinimui ar raumenų masės didinimui, dėl ko dažnai pasireiškia sveikatos sutrikimai, traumos. Taip pat, pradedantys sportuoti pasirenka dažnai populiarų, bet nemėgiamą ar netinkamą sporto šaką Jiems, todėl sportas tampa didele našta ir veikla apsunkinančia kasdienybę.

Mano siekis padėti žmonėms atrasti judėjimo džiaugsmą. Išmokti taisyklingai ir laisviau judėti. Suprasti, kad pamilus savo kuna, papildomi riebaliukai nenervuos ir nebus svarbus. Isgryninti geriausia Jusu kuno versija, igyvendinti tikslus, kad ir kokie jie butu! Sutvirtejus kunui ir kilogramus nesti bus lengviau, o ir megaujantis judejimo procesu kunas reaguos atitinkamai. Skatinti, kad fizinis aktyvumas taptų gyvenimo būdu, kuris pagerintų gyvenimo kokybę, bet nepasibaigtų ties uždarytomis sporto klubo durimis. Visuomet sakau, kad tik atradę sau tinkamą judėjimo būdą pajusime, kiek yra galimybių judėti ir kaip paprasta papildyti dieną fiziškai aktyvia veikla.

Moto:
Open your mind and the body will follow.
Atverk protą ir kùnas seks paskui.

 Treniravimo specializacijų kryptys:

Sveikatinimo treniruotės: judėjimo korekcijos, giliųjų raumenų stiprinimas, kvėpavimo praktika, ištvermės bei raumenų jėgos lavinimas; 
Specialusis rengimas: ištvermės sporto šakos, žiemos sporto šakos, pasirengimas netradicinėms ar ekstremalioms sporto šakoms, sportui su augintiniu.
 Grupinės treniruotės: Nirvana fitness, Bike fitness

Sekite mane

facebook instagram

Nuotraukų galerija:

Šis treneris neturi pridėjęs savo kvalifikacijos dokumentų