Žygimantas Liužinas
Kaunas
Prieš 3 mėn.
25€
10€

Adresas:

  • V. Krėvės prospektas, Kaunas, Lietuva

Patirtis

5-10 metų

Mano sritys

Fitnesas & co, Mityba

Išsilavinimas

Sporto bakalauras (sveikatingumas)

Mano specializacijos

Svorio metimas, Raumenų ryškinimas, Branduolys ir balansas, Raumenų auginimas, Lankstumas ir judrumas, Mityba, Laikysena, Sveikatingumas, Funkcinės treniruotės, Korekcinės mankštos

Kalbos:

Lietuvių, Anglų

Mano aprašymas

  • Kas aš esu?

Asmeninis, treniruoklių salės, grupinių treniruočių treneris ir LSA (Lietuvos sporto akademija) lektorius.
Taip pat galimos treniruotės jūsų patalpose asmeninio ar grupinio formato.

  • Išsilavinimas:

Turiu aukštajį išsilavinimą, LSU Sporto biomedicinos diplomą, Sveikatingumo (kūno rengyba) specizilacija .

Nuolatos keliuosi kvalifikacija įvairiuose seminaruose:

1.Seminaras: Balanso treniruotė.

2.Seminaras: Funkcinė jėgos treniruotė.

3.Seminaras: Funkcinės treniruotės.

4.Seminaras: Dietologija sporte.

5.Seminaras: Sportas nėščiosioms ir mamos.

6.Seminaras: Fitnes treniruočių metodikos.

7.Seminaras: Funkcinė treiniruotė su „Gira“.

8.Seminaras: Maisto papildai sportininkų mityboje.

9.Seminaras: Treniruoklių salės treneris I,II,III lygiai.

ir kiti...

  • Kodėl pasirinkau Asmeninio trenerio specialybę

Aktyviai gyvenu nuo 13 metų, kuomet pradėjau lankytis treniruokių salėje (rusį). Su mažesnėm ar didesnėm petraukom taip judėjau iki 17 metų, tuomet pradėjau labiau domėtis funkcinėmis treniruotėmis. Teko išmėginti tokias treniravimosi programas kaip „Insanity“, „Asylum“, „T25“, „P90x“, „BodyBeast“ ir t.t. Visą tai man labai patiko, bet neapseita be traumų. Todėl nutariau rinktis Asmeninio trenerio kelią, kad galėčiau padėti kitiems išvengti traumų ir maksimaliai efektyviai treniruotis siekiant savo tikslų. Jau daugiau nei 11 metų aktyviai gyvenu ir daugiau kaip 5 metai kryptingai treniruoju savo klientus.

  • Darbo patirtis

Šiuo metu dirbu GymPlius krėvės pr. 13, 3 metus dirbau SC „Linija“, 2 metai asociacijos „Sportuojanti Lietuva“ narys, Projekte „Kaunas Sportuoja“ vedu NEMOKAMAS masines treniruotes Sporto Halėje, Treniruoju klientus asmeniškai jų patalpose. 2 metai Lietuvos Sporto Akademijos lektorius.

  • Mano treniravimo principai ir kryptis:

Pirmiausiai reikia žinoti esamą organizmo būklę, kad galėtume judėti pirmyn t.y. sveikatos būklė, funkcinė būklė, statinė laikysena, ištvermės rodikliai. Kai jau žinome viską tuomet pradedame vykdyti amerikiečių NASM sukurtą sistema OPT – Optimal Performance Training. Kurią sudaro Korekcinė, Stabilizavimo, Jėgos ištvermės, Jėgos, Maksimalios Jėgos, Galingumo treniruotės komponentai. Jūs kryptingai siekiate savo tikslų, jūs turite savo metinį treniravimo planą. Treniravimasis turi būti įvairus. Treniruoklių salė, baseinas, dviratis, slidės ir t.t viskas yra gerai ir naudinga, kuomet jūs esate tam pasiruošęs. Kuo daugiau ne visada yra geriau. Mūsų tikslas per kuo mažesnę laiko trukmę pasiekti maksimalią naudą ir minimalią riziką.

  • Mano asmeninės vertybės

Esu šeimos žmogus, nuoširdus, atsakingas, paprastas, sąžiningas, linksmas, realiai įvertinantis situacijas. Manau norint kažką pasiekti reikia būti pastoviam, atkakliam, pozityviam.

  • Paslaugos:

Seminarai:

✔ Metodiniai seminarai
✔ Praktiniai seminarai


Asmeninės Treniruočių Programos:

✔ Riebalų deginimo treniruotės
✔ Raumeninės masės auginimo treniruotės
✔ Fizinių ypatybių (galingumas, jėga ir kt.) treniruotės
✔ Korekcinės, Sveikatinimo arba atstatomosios treniruotės

 

Asmeninės treniruotės

Norint užtikrinti efektyvų, kryptingą, saugų ir techniškai teisingą treniravimasi norimo rezultato pasiekimui galimos asmeninės treniruotės:

✔ Nuolatinės (Kiekviena treniruotė kartu, užtikrinant 100% naudingumą)
✔ Tarpinės (Susitikimas kas kažkokį numatyta iš anksto laiko tarpą, sekant treniravimosi eigą)
✔ Mokomosios (Intensyvus pirminis treniravimosi programos įsisavinimas)
✔ Funkcinės (Aktyvūs kasdieniai funkciniai judesiai)
✔ Jūsų turimos treniruočių programos priminimas, techninis koregavimas, keitimas.
✔ „Sportuojam kartu“ (Kuomet reikalingas kompanionas pagyvinant jūsų treniruotę)

Negaišk savo brangaus laiko, pirmyn į geresnį rytojų.

 

Grupinės treniruotės arba "Mini" grupės!!! 💪
Norit pajudėti geroje kompanijoje, skambant gerai muzikai, lengviau save motyvuoti arba tiesiog smagiai „išsitaškyti“ su kolegom?
Veiksmas vyksta GymPlius krėvės pr. ir Sporto Halėj.

Šiuo metu galimos grupinės treniruotės:

✔ Press N Back (Pilvos preso „nužudymas“ ir nugaros, sėdmenų suaktyvinimas)
✔ CrossTraining (Ratu treniruotė, vidutionio ir aukšto intensyvumo treniruotė)
✔ GymPlius Pump (Ištvermės treniruotė su "štangutėmis")
✔ Functional Workout (Treniruotė visiems, galimos įvairios pratimų variacijos. Mažo arba vidutinio sunkumo įvairios funkcinės treniruotės) Vyksta Dariaus ir Girėno stadione!!!

Atsiradus poreikiui galimos treniruotės:

✔ Power Men (Įvairios jėgos treniruotės su „štangutėm“, tinkamos ir moterim)
✔ Total Body Workout (Mažo arba vidutinio sunkumo įvairios funkcinės treniruotės)✔ Hit25 (Metabolinės, funkcinės, aukšto intensyvumo, 25min treniruotės)
✔ Nėščųjų mankštos (Lengvos ir paprastos tempimo, stabilių judesių, volavimo, kvėpavimo mankštos)
✔ TRX mobilumo ir stabilumo (Mažo arba vidutinio sunkumo treniruotės su TRX diržais)
✔ TRX functional (Vidutinio intensyvumo treniruotės su TRX diržais)

Susitinkame GymPlius arba Dariaus ir Girėno stadione!!! 💪 💪 💪

 Funkcinis testavimas 

Funkcinis testavimas leidžia sekti jūsų esamą būklę, progresą ir parodo rezultatą.

✔ Dinaminės laikysenos testavimas (Pritūpimo, atsispaudimo, viena koja tūpimo, kojos kėlimo, įtūpsto testai)
✔ Statinės laikysenos testavimos (Laikysena ramybės būsenoje)
✔ Jėgos ištvermės ir stabilumo testai („Lenta“, šoninė „Lenta“, Pritūpimas prie sienelės, „Kobra“)
✔ Aerobinės ištvermės testas (YMCA 3 minučių laipiojimo testas)
✔ Galingumo testai (šoklumui, jėgos greitumo, greitumo jėgos, maksimalus deguonies suvartojimas ir t.t)

Būk išmanus jau dabar

 

Mityba ir Dieta

Be teisingos mitybos arba teisingai parinktos trumpalaikės dietos, kūno kompozicijoje neįmanoma pasiekti matomų rezultatų. Nesvarbu ar tai būtų:

✔ Riebalų deginimo tikslai
✔ Raumeninės masės auginimo tikslai
✔ Stabilaus svorio kontrolės tikslai
✔ Geresnės savijautos tikslai

Žinok savo mitybos poreikius dabar

 

Maisto papildai

Maisto papildai yra svarbūs siekiant rezultatų, bet tai nereiškia, kad reikia iškart prisipirkti „bankių, bulvių maišų“. Galimos konstultacijos, bei geriausios kokybės maisto papildų užsisakymas, visiems tikslams. Asmeniškai rekomenduoju maisto papildu vartoti:

✔ Turite bent 6 mėnesius patirties fizinėje veikloje.
✔ Sustojo augti ir stabilizavosi rezultatai (riebalų deginimas, raumeninė masė ir t.t)✔ Maksimaliai išnaudojat paprastą mitybą, bet to neužtenka

Nenaudok be reikalo maisto papildų, investuok sunkiai uždirbtus pinigus tikslingai.

 

Kompetencijos leidžia teikti konsultacijas treniravimosi, mitybos, maisto papildų klausimais.

Sekite mane

facebook

Mano kvalifikacijos

2016-06-23
Sporto bakalauras